banner1

Bedriftsnyheter og informasjon

1. I det siste 2021, gjennom den utholdende innsatsen fra hele selskapet, har selskapet blitt anerkjent av den lokale regjeringen og vunnet tittelen stjernebedrift og pålitelig bedrift igjen.Vi vil gjøre en vedvarende innsats og strebe for bedre ytelse.

bilde1
bilde2

2.For å styrke samholdet mellom alle ansatte og avdelinger, gjennomførte vårt firma en utendørs tur til den vakre Nanxi-elven.

bilde3

3.Etter vårfestivalen sendte selskapet en del av nøkkelopplæringspersonalet for å delta i inkubasjonsopplæringen i wenzhou andre sjikt, to dager i opplæringen, vi går hånd i hånd, samarbeider med hverandre, forenes for å fullføre utfordringene og oppnådde gode resultater.Ansatte som deltar i denne studien kan dele sin læringserfaring og læringsresultater med alle ansatte etter å ha kommet tilbake.Styrelederen sa at han håpet at hver ansatt kontinuerlig vil lære ny kunnskap, nye metoder og nye teknologier, og med vår langsiktige arbeidserfaring vil vi samles, aktivt gå videre, gi full spill til vår maksimale verdi effektivt. hver dag, og skape en bedre morgendag sammen.

bilde4

4.På begynnelsen av året, med bestillinger av UPS avbruddsfri strømforsyning produkter er ikke økt, UPS produkter verksted, sette opp effektiv inspeksjon gruppe, for å forbedre produksjonen, montering, kvalitetsinspeksjon, hastigheten til gruppen spesialverksted har blitt justert for PCB, PCB produksjon plug-in som topp prioritet, plug-in utstyret er justert, oppdatering.

bilde5
x6